Servicedesk
myRENZbox paketskåp för servicedesk
myRENZbox är ett smart och modulärt system för alla typer av servicedesk. Våra lösningar formges och anpassas helt efter dina önskemål – till exempel med över 200 RAL-färger och foliering. De integreras också snabbt och enkelt med dina egna system. Våra användarvänliga lösningar innebär att när en produkt är färdig för att hämtas eller lämnas in, skickar system en notis till användaren med en unik kod. Användaren kan sedan, beroende av ärende, lämna in eller hämta ut sin produkt, till exempel ett servat headset eller en ny dator, 24/7. Alla våra produkter produceras i EU av europeiskt stål och håller hög standard och säkerhet.
I praktiken
Nacka kommun valde RENZ för effektiv post- och pakethantering
Paketskåp är ett smart verktyg för en servicdesk att öka servicen till anställda – inte minst för kommuner. I Nacka kommunhus finns en lösning från RENZ för smidig paketdistribution till kommunmedarbetare.

Daimler AG valde myRENZbox för smidig IT-distributionslösning
Många medelstora och stora företag har utmaningar att serva sina anställda med IT-relaterade och andra typer av produkter. En lösning från RENZ innebär mindre administration, sparad tid, färre resurser, och är ett smart sätt att effektivisera interna logistiska flöden.

Lerums kommun – ökad service med paketskåp från RENZ
Med RENZ:s paketskåpslösning kan kommuner som Lerums kommun serva sina medarbetare med IT-relaterad utrustning som till exempel laptops, mobiltelefoner och annan kringutrustning, vilket bidrar till ökad service och tillgänglighet.

Högskolan i Jönköping effektiviserar interna logistiska flöden
Paketskåpslösningar har stora möjligheter att öka service och tillgänglighet för ett företags anställda – men också leda till mindre administration och sparad tid för företag.
