Servicedesk

myRENZbox servicedesk effektiviserar era interna logistiska flöden.

myRENZbox – smarta lösningar för servicedesk

En servicedesk eller helpdesk är en supportavdelning på ett företag eller organisation där anställda kan vända sig för till exempel teknisk support. myRENZbox paketskåp för servicedesk är en helautomatiserad och skalbar lösning. Den bidrar till ökad service och tillgänglighet till ett företags eller organisations anställda. I slutändan en kostnadseffektiv lösning som spar pengar och resurser, minskar administrationen och effektiviserar interna logistiska flöden.

Du är snabbt igång med myRENZbox tack vare att lösningen inte kräver någon integration. Om du ej önskar det förstås. För då finns det möjligheter att koppla ihop myRENZbox med olika typer av system – inte minst ärendesystem. Vi på RENZ har lång erfarenhet av integration och har en egen utvecklingsavdelning i Jönköping med fullstack- och embeddedutvecklare.

Som företag eller organisation innebär myRENZbox att ni kan lägga tid på er kärnverksamhet – istället för att ta emot och lämna ut produkter, traditionell post eller annan nödvändig arbetsutrustning.

RENZ, servicedesk

myRENZbox paketskåp för servicedesk

myRENZbox är ett smart och modulärt system för alla typer av servicedesk. Våra lösningar formges och anpassas helt efter dina önskemål – till exempel med över 200 RAL-färger och foliering. De integreras också snabbt och enkelt med dina egna system. Våra användarvänliga lösningar innebär att när en produkt är färdig för att hämtas eller lämnas in, skickar system en notis till användaren med en unik kod. Användaren kan sedan, beroende av ärende, lämna in eller hämta ut sin produkt, till exempel ett servat headset eller en ny dator, 24/7. Alla våra produkter produceras i EU av europeiskt stål och håller hög standard och säkerhet.

Daimler AG valde myRENZbox för smidig IT-distributionslösning

Många medelstora och stora företag har utmaningar att serva sina anställda med IT-relaterade och andra typer av produkter. En lösning från RENZ innebär mindre administration, sparad tid, färre resurser, och är ett smart sätt att effektivisera interna logistiska flöden.

Daimler AG

Skräddarsy din myRENZbox

Renz RAL

ÖVER 200 RAL-FÄRGER

Genom att själv välja den önskade RAL-färgen kan man skräddarsy sitt RENZ-system så att det passar exakt med arkitektoniska preferenser och byggnaden som helhet. Möjligheterna med RAL-färganpassning är nästan oändliga.

Renz pakkeboks

paketboxar

RENZ har lösningen oavsett om paketanläggningen ska användas för sändningar eller för hämtning och utlämning av varor. Kontaktlöst, bekvämt och enkelt.

Renz service og montering

RENZ Service och montering

Vi erbjuder professionell montering som utförs av utbildade och certifierade installatörer. Det säkerställer att du får ut mesta möjliga av din nya smarta anläggning, dess många funktioner. Och du undviker skador under monteringen.

myRENZbox BETALINGSTERMINAL

myRENZbox BETALNINGSTERMINAL

Det går att integrera en betalkortläsare i myRENZbox paketboxanläggning för betalning av varor eller tjänster.

myRENZbox KVITTERINGSPRINTER

myRENZbox kvittoskrivare

Flera olika system kan integreras.

myRENXbox SCANNER

myRENZbox STRECKKODSLÄSARE

Streckkodsläsaren fungerar som ett alternativ till PIN-koder.